Mijn account
Winkelwagen
  • Winkelwagen is leeg.

Service & contact

Service

Een goede en snelle service is voor ons erg belangrijk. Onze slogan is Vandaag besteld is vandaag verzonden. Deze slogan hebben wij natuurlijk niet voor niets. Doordat wij het grootste erotische warenhuis van west europa zijn, kunnen wij alle producten gemakkelijk aan u leveren. Zodra iets niet meer op voorraad is, wordt het product zo snel mogelijk van de site gehaald. Mocht het een keer gebeuren dat iets per ongeluk niet op voorraad is terwijl u het besteld heeft, wordt u hiervan meteen op de hoogte gesteld.
Ook het beantwoorden van e-mails, vragen en klachten zal altijd serieus genomen worden door ons. Wilt u iets vragen of is er iets onduidelijke voor u dan horen wij dat graag. Mede door uw mening kunnen wij onze service en site verbeteren.
 

Contact gegevens

Bedrijf:Cinetex Ecom B.V.
Bezoekadres:Koperslager 19
Postcode:3861SJ
Plaats:Nijkerk
  
Telefoon Webshop:+31 (0)342 - 22 05 10 (tussen 08:00 en 17.00 uur)
Email:info@miranda.nl
Website:http://www.miranda.nl
  
Bank:

 

NL52 ABNA 0105 5890 71

KvK:

84355921

BTW nummer:

NL863181727B01

 

 










 

 

 



Bestellen

Bestellen op de www.miranda.nl werkt heel eenvoudig. Mocht je toch nog vragen hebben, neem dan contact met ons op, we helpen je graag op weg.


Stap 1
Je hebt een artikel gevonden dat je graag wilt bestellen? 
Klik op de “bestel nu” knop om het artikel toe te voegen aan je winkelwagen.

Stap 2
Klik vervolgens op het winkelmandje, controleer je bestelling en als je ermee akkoord bent klik je op de knop "Ga naar afrekenen".
Wil je je bestelling aanpassen klik dan onderaan op de button "Bekijk en wijzig winkelwagen".

Stap 3
Je bent nu in het bestelproces. Voer hier je gegevens in (waar een sterretje bij staat zijn de verplichte velden).
Indien je lid wilt worden van onze nieuwsbrief kun je dat hier alvast aangeven.

Stap 4
Kies daarna je gewenste betaalmethode en klik op "Plaats bestelling"

Stap 5
Je wordt nu doorverwezen naar de beveiligde betaalomgeving van Multisafepay.
Volg hier de benodigde stappen en voltooi de betaling. 

Stap 6
indien je wilt kun je nu terug naar www.miranda.nl om je account gegevens bij te werken.  



Uw account

Om bij snel en gemakkelijk bij Miranda.nl te bestellen, kunt u het beste een account aanmaken. In dat account geeft u onder andere uw naam, adresgegevens en e-mailadres op. Als u iets bij ons wilt bestellen kunt u inloggen en verschijnen uw persoonsgegevens vanzelf. Deze hoeft u nu alleen nog maar te controleren en zo bespaard u een hoop tijd en moeite. De toegang tot uw account is beveiligd met een door u gekozen wachtwoord.
 

Klantenvoordeel

Als u een vaste klant van Miranda.nl bent kunt u zich opgeven om onze nieuwsbrief te ontvangen. Met deze nieuwsbrief houden wij u op de hoogte over de nieuwste aanbiedingen, onze winkel en beurzen waar u ons ook kunt bezoeken.
 

Bestelling annuleren

Als u een bestelling gedaan heeft en u wilt hem toch annuleren dan kan dat natuurlijk. U kunt een mail sturen naar order@miranda.nl, dat u de bestelling wilt annuleren. Vermeld duidelijk het ordernummer, de naam van het artikel en uw eigen gegevens. Omdat onze slogan Vandaag besteld is vandaag verzonden is, kan het zijn dat u te laat geannuleerd heeft en de bestelling toch al naar u onderweg is.

Betalen

Prijzen

Alle prijzen van Miranda.nl zijn inclusief BTW. In het winkelmand worden de verzendkosten er automatisch voor u bij berekend. Zo heeft u een duidelijk overzicht van de kosten van het product, de verzendkosten en de totaal prijs.



Betaalmethodes

Bij Miranda.nl heeft u keuze uit verschillende betaalmethodes.

IDEAL
Met iDeal kunt u betalen via uw eigen bank. U rekent dan af via uw vertrouwde internetbankieromgeving.
Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk. U kunt direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich hiervoor hoeft aan te melden.

Zo werkt het
Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren kunt u gebruik maken van iDeal, bijna alle Nederlandse banken bieden deze mogelijkheid aan.
1.       U plaatst uw bestelling in uw winkelmandje. U vult de gegevens in en kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDeal.
2.       U komt nu bij onze beveiligde betaalomgeving Multisafepay terecht. Controleer hier het bedrag en ga verder.
3.       U wordt doorgeleid naar uw eigen internetbankieromgeving, waar uw betaling klaar staat.
4.       Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven. Wij ontvangen dan bericht dat de bestelling is betaald.
5.       Op het emailadres dat u opgeeft, ontvang u een bevestiging van uw bestelling.

 

CREDITCARDS - VISA & MASTERCARD

Met de creditcards Visa en MasterCard kunt u uw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.


AFTERPAY

AfterPay voert voor Miranda.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving My AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.



Acties

Miranda.nl heeft regelmatig leuke en spannende acties voor hele scherpe prijzen. Meld u aan voor de nieuwsbrief om volledig op de hoogste gehouden te worden.

 

Verzending & levertijd

Pakketlevering - Track & Trace

Al onze pakketjes worden bezorgd via DHL. Zodra wij je bestelling gereed hebben gemaakt voor verzending ontvang je van ons daar een bericht over via de e-mail. In deze e-mail staat ook de Track & Trace code zodat u uw bestelling op de voet kunt volgen. Indien DHL niet in staat is om het pakketje af te geven biedt DHL de volgende dag het pakket nog een keer aan. Je kunt in dat geval via DHL ook aangeven of je het pakket zelf wilt ophalen bij een Pick-up Point, het bij de buren laten bezorgen of een ander bezorgmoment kiezen wat voor je beter uitkomt. Volg hiervoor deze link en met uw Track & Trace code i.c.m. uw postcode kun je hier je voorkeur aangeven.
 

Brievenbus post

Voor de kleinere bestellingen die in een reguliere brievenbus passen versturen wij als brievenbuspakket met de DHL, je ontvangt hiervan een Track & Trace code.
  


Levertijden

Wanneer je jouw bestelling bij Miranda.nl voor 16.00 uur plaatst, wordt deze dezelfde dag nog door ons met DHL verzonden. Hoogstwaarschijnlijk heb je de bestelling de volgende dag al in huis. Dit geldt voor bestellingen die op maandag tot en met vrijdag worden geplaatst. Plaats je een bestelling op zaterdag of zondag dan wordt deze op maandag door ons verzonden en heb je deze dan hoogstwaarschijnlijk dinsdag in huis.

 


Aangepaste levertijden

Tijdens de feestdagen kan het zijn dat de levertijd langer duurt dan normaal, dit komt omdat de bezorgdienst DHL tijdens feestdagen* gesloten is. Wij zullen de eerst volgende werkdag jouw bestelling versturen.

*Feestdagen:

Tweede Paasdag, Koningsdag, Bevrijdingsdag, Hemelvaartsdag, Tweede Pinksterdag, Eerste Kerstdag, Tweede Kerstdag en Nieuwjaarsdag

bezorg-schema

  

Bestellingen buiten Nederland/België

Als je besteld vanuit het buitenland, wordt er aan andere levertijd gehanteerd. Bestel je voor 16.00 uur op werkdagen? Dan versturen wij nog dezelfde dag jouw pakket en de levertijd vind je in onderstaande schema. Wij versturen met DHL FOR YOU.

 

Orders outside the Netherlands/Belgium

If you order from abroad, there will be another delivery time. Do you order before 4 p.m. on working days? Then we will send your package the same day and you can find the execution in the schedule below. We ship with DHL FOR YOU.

 

Verzendkosten

Nederland: €4,99

Belgie: €6,95

Overige landen: €25,-

 

Gratis verzending bij bestellingen boven de € 50,-


Bij Miranda.nl betaalt je bij bestellingen boven de € 50,- of meer géén verzendkosten binnen Nederland en België!
Onder de € 50,- zijn deze slechts € 4,99 voor Nederland. De verzendkosten naar België bedragen slechts € 6,95.

m.u.v. overige landen

 

Retour

Download hier het retourformulier

Terugsturen binnen 14 Dagen - Herroepingsrecht

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. 

Het herroepingsrecht geldt niet voor: 
- maatwerk;
- hygiëne producten waarvan de verzegeling is verbroken

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het  retourformulier van Miranda.nl (PDF). Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. 

Gevolgen van de herroeping
Als je de overeenkomst herroept en het product voldoet zich aan de voorwaarden(verpakking in originele staat en seal stickers niet geopend/compleet), ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, exclusief verzendkosten* (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. 

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Stuur jouw retouren indien redelijkerwijs mogelijk ongebruikt en compleet naar ons retour.
Bij eventuele schade of een ongefrankeerde zending, zullen wij de kosten bij jou in rekening brengen. Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan, dan wordt de waardevermindering bij jou in rekening gebracht. 

Retouradres: Miranda.nl, Koperslager 19, 3861 SJ Nijkerk*

De volgende producten worden, indien de seal sticker is verbroken, in verband met hygiëne niet teruggenomen(wettelijk bepaald):

- Sextoys zoals vibrators, cockringen etc.
- Strings en boxers
- Catsuits en panty's
- Condooms, glijmiddelen, massageoliën en gels
- BDSM producten zoals bit & ball gags
- Surprise boxen 

* De verzendkosten zijn 4,99 euro binnen Nederland  en 6,95 België voor bestellingen onder de 50 euro. Bestellingen worden vanaf 50 euro gratis verzonden. Mocht hierna een artikel of meerdere artikelen worden geretourneerd en het totaalbedrag van je bestelling komt onder de 50 euro uit, dan worden er alsnog 4,99 of 6,95 euro verzendkosten berekend. Dit bedrag zal in mindering gebracht worden op het bedrag van het geretourneerde artikel. Je bent zelf verantwoordelijk voor de zending, bewaar daarom goed je verzendbewijs. Pakketten worden alleen aangenomen op werkdagen tussen 8.00 - 17.00 uur.

Defect artikel

Tevreden klanten en service zijn voor ons uiterst belangrijk. Maar het kan altijd gebeuren dat een artikel kapot is, niet goed werkt of dat er een ander probleem heeft. Geen probleem samen lossen we het graag met je op.

Gegronde klacht?

Je hebt alleen garantie bij een gegronde klacht. Dit houdt in dat de klacht niet komt door:
- beschadiging door opzet, of door nalatigheid (bijvoorbeeld water-, val en/of stootschade)
- onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- normale slijtage en/of
- beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Wij volgen bij het afhandelen van artikel klachten uiteraard de wet. De wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten(dit gaat om de nederlandse en niet het europese).

Wij geven minimaal 30 dagen garantie op alle artikelen die je bij ons koopt (doet niets af aan de wettelijke garantie).

Er zijn producten die een uitgebreidere fabrieksgarantie bieden. De duur en specificaties van deze fabrieksgarantie staan in de gebruiksaanwijzing die bij het product geleverd wordt.
De fabrieksgarantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument.

Winkel

Bovenstaande informatie is voor de webshop Miranda.nl. In de winkel worden er geen hygiëne producten teruggenomen, vraag in de winkel naar meer informatie.

 

Klachten

Wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te houden, service staat bij ons boven alles. Natuurlijk kan er natuurlijk altijd iets zijn waarover je niet tevreden bent. Laat het ons dan weten zodat we tot een passende oplossing voor jouw klacht kunnen komen en onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.

Heb je een probleem of klacht over een product, Kijk dan even op onze informatiepagina over retourneren.
Heb je een andere klacht over onze producten of dienstverlening, neem van contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@miranda.nl.

Heb je een andere klacht hebben over Miranda.nl, neem dan contact met onze klantenservice op door een e-mail te sturen naar info@miranda.nl.

Normaal wordt er binnen 1 werkdag gereageerd op een bericht aan de klantenservice. Mocht de afhandeling van je klacht meer tijd kosten, dan zul je daarover per e-mail worden bericht. Je ontvangt in ieder geval uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

Evenementen

Volg ons ook eens op de vele beurzen waar Miranda met een stand aanwezig is.


Onze activiteiten agenda:

Kamasutrabeurs Utrecht - 21, 22, 23 & 24 maart 2024